Centriranje trapa zakažite na broj telefona
U okviru auto servisa STUP Vršac radimo centriranje (reglažu) trapa na komercijalnim vozilima kao i na putničkim automobilima, i to na najsavremenijem uređaju nemačke marke Beissbarth, uz pomoć 8 preciznih digitalnih kamera koje se montiraju na točkove vozila.
Šta je centriranje (reglaža) trapa?
Centriranje trapa je podešavanje uglova točkova kako bi oni bili međusobni paralelni, a takođe normalno i istovremeno prijanjali na podlogu. Pravilno centriranje trapa omogućuje precizno držanje pravca u toku vožnje kao i duže trajanje guma na Vašem vozilu.Ko radi centriranje (reglažu trapa)?
U autoservisu Stup Vršac, centriranje trapa vrše visokolvalifikovani mehaničari sa dugogodišnjim iskustvom.Zašto se radi centriranje trapa?
Redovna reglaža trapa se primenjuje kako bi se:- smanjilo habanje i trošenje guma;
- povećao vek trajanja guma;
- poboljšale performanse vozila;
- povećala udobnost i vozača i putnika;
- uštedelo gorivo;
- povećala sigurnost u saobraćaju;
- izbeglo zanošenje vozila i vučenja u stranu.
Na koliko je potrebno uradi proveru trapa?
Centriranje trapa treba uraditi jednom godišnje ili na 10.000 km.Kada je potrebno uraditi centriranje trapa?
Potrebno je uraditi centriranje trapa u situacijama:- kada je vreme za redovnu reglažu trapa;
- kada se menjaju deo ili delovi sistema oslanjanja;
- u slučaju mehaničkih oštećenja samog trapa (npr.upadanje u rupu);
- kada vozilo zanosi;
- kada primetite neravnomerno habanje i trošenje guma i
- kada se stavljaju nove gume.
Kako prepoznati da li treba da se uradi centriranje (reglaža) trapa na vozilu? Koji sve problemi nastaju kada se ne uradi centriranje trapa na vreme?
U situacijama kada:- automobil vuče u stranu,
- otežano upravljate Vašim vozilom,
- auto nije stabilan u toku vožnje,
- prelazite preko prepreka i čujete „lupkanja“,
- gume nisu podjednako potrošene i
- volan vam je iskošen
Kako se radi reglaža trapa?
Centriranje trapa se izvodi kroz 3 podešavanja:-
Nagib točka
-
Zatur točka
-
Raspon točka